Liczba małych firm na świecie stale rośnie. Przedsiębiorstwa te mają dużo pracy w swoich rękach. Właściciele tych firm nie mają czasu na marnowanie go na zakup i wdrażanie nowego oprogramowania. A już na pewno nie chcą wydawać pieniędzy na dużą liczbę produktów.
Nie jest konieczne kupowanie wszystkich programów dostępnych na rynku. Dlatego właśnie należy starannie wybrać narzędzie do zarządzania firmą. Ten wpis pomoże Ci dokonać właściwego wyboru.
Należy wziąć pod uwagę wszystkie ważne kryteria, takie jak:
- Jakie funkcje oferuje dane narzędzie?
- Jak łatwo jest się nauczyć i korzystać z oprogramowania?
- Czy oprogramowanie jest kompatybilne z systemem operacyjnym urządzenia, które będzie wykorzystywane w firmie?
- Czy oprogramowanie działa w trybie offline?
- Czy można je zainstalować na kilku urządzeniach jednocześnie?
- Ile kosztuje to narzędzie?
Opowiem Ci o najlepszych narzędziach, takich, które pomogą Ci sprawnie i skutecznie prowadzić firmę.
Airtable
Airtable to oparte na chmurze narzędzie do zarządzania każdym rodzajem danych. Dzięki Airtable możesz tworzyć formularze, tabele i listy, które mogą zawierać dowolną ilość danych. Narzędzie to jest niezwykle wygodne, ponieważ działa w chmurze. Nie musisz się martwić o to, czy program jest dostępny, czy nie. Możesz z niego korzystać, kiedy tylko chcesz i gdziekolwiek jesteś.
Airtable jest odpowiedni dla każdego rodzaju działalności. Nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników. Każdy użytkownik narzędzia może uzyskać dostęp do informacji przechowywanych w bazie danych.
Narzędzie to jest idealne dla małych firm. Dzięki niemu można utworzyć prosty formularz i tabelę, która pozwala śledzić postępy w realizacji zamówień, płatności i dostaw.
Ponadto narzędzie to ma możliwość importowania i eksportowania danych. Możesz łatwo udostępniać dane między różnymi urządzeniami i platformami.
Narzędzie to można otrzymać za darmo. Dostępne są jednak opcje premium, w tym możliwość przechowywania nieograniczonej ilości danych oraz możliwość eksportowania danych w formacie CSV.
Więcej informacji na temat Airtable można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.
Zoho CRM
To narzędzie jest znane jako zarządzanie relacjami z klientami. Jego głównym celem jest pomoc firmom w zarządzaniu ich klientami, pracownikami i partnerami. Narzędzie posiada intuicyjny interfejs, dzięki czemu jest bardzo łatwe w użyciu.
Za pomocą Zoho CRM można tworzyć różne kampanie. Kampanie te koncentrują się na konkretnym zadaniu, takim jak kontakt z potencjalnym klientem, zamówienie większej ilości produktów lub wysłanie e-maila sprzedażowego.
W narzędziu można tworzyć zautomatyzowane akcje. Można zaplanować wysyłanie wiadomości e-mail i wysyłać je w przyszłości. Można również tworzyć zadania automatyczne, które wykonają określoną czynność w określonym czasie. Na przykład można wysyłać wiadomości e-mail co tydzień, co miesiąc lub codziennie.
Możesz również śledzić aktywność każdej kampanii. Będziesz wiedział, które leady zostały przekonwertowane na sprzedaż, które osoby były zainteresowane Twoją ofertą, a które nie.
Dane gromadzone przez Zoho CRM możesz wykorzystać do analizy zachowań klientów i działań, które należy podjąć, aby usprawnić działalność.
Zoho CRM jest również bardzo przydatny dla małych firm. W darmowym planie można przechowywać do 10 000 kontaktów. Dostępne są jednak dodatkowe plany, które pozwalają na przechowywanie większej liczby rekordów.
Narzędzie to można otrzymać za darmo. Dostępne są opcje premium, w tym możliwość importowania i eksportowania danych.
Więcej informacji na temat Zoho CRM można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.
Crowdbotics
Crowdbotics to oparta na chmurze platforma do tworzenia harmonogramów, automatyzacji i marketingu. Narzędzie posiada wiele funkcji. Umożliwia automatyzację procesu planowania spotkań i wysyłania e-maili. Narzędzie posiada kalendarz, który można udostępniać innym. Można go również używać do organizowania wydarzeń i tworzenia prezentacji online.
Crowdbotics posiada również wbudowany CRM. Pozwala on na zarządzanie klientami, kontaktami i leadami. Możesz również połączyć się z zewnętrznymi bazami danych, takimi jak Zoho CRM. Crowdbotics jest bardzo łatwy w użyciu. Pozwoli Ci zaoszczędzić czas i ułatwi pracę.
Możesz korzystać z tego narzędzia za darmo. Dostępne są jednak opcje premium, takie jak możliwość importowania i eksportowania danych.
Więcej informacji o Crowdbotics można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.
Shopify
Shopify to platforma dla sklepów internetowych. Dzięki niej możesz stworzyć stronę internetową, na której będziesz sprzedawać swoje produkty. Platforma pozwala również na tworzenie sklepów internetowych.
Narzędzie to jest doskonałe dla każdego rodzaju działalności. Niezależnie od tego, czy szukasz małego biznesu, start-upu, czy firmy sprzedającej towary fizyczne, Shopify spełni Twoje potrzeby.
Z Shopify można korzystać za darmo. Istnieją jednak opcje premium, w tym możliwość dodawania niestandardowych funkcji.
Możesz mieć Shopify za darmo. Dostępne są opcje premium, takie jak możliwość importowania i eksportowania danych.